ADSL အေထြေထြျပသာနာမ်ားခြဲျခားသတ္မွတ္ျခင္း

ADSL အသုံးျပဳမႈနဲ႔ ပါတ္သက္တဲ႔ ျပသာနာေတြကို ၃ ပိုင္းအၾကမ္းဖ်ဥ္း ခြဲျခားႏိုင္ပါတယ္၊

(1) သုံးစြဲသူေနအိမ္/ရုံးေနရာ

– အိမ္တြင္းဝါယာသြယ္တန္းမႈ (Internal Home Wiring)

– ADSL မိုဒမ္ ၊ ကြန္ပ်ဴတာ ႏွင္႔ ဆက္စပ္ပစ္စည္းမ်ား (ပ်က္ျခင္း၊ setting မ်ား configuration မ်ား မမွန္ကန္ျခင္း)

(2) အိတ္ခ်ိန္းမွအိမ္အထိ သြယ္တန္းထားေသာ ဖုံးလိုင္း

– Under Ground (UG), Overhead pair cable, drop wire မ်ား အိုေဟာင္းျခင္း၊ ေပါက္ျပဲျခင္း၊ အဆက္အထုံးအလြန္မ်ားျပားျခင္း၊ အေႏွာင္႔အယွက္သံမ်ား ဆူညံျခင္း၊ ground က်ျခင္း၊ လိုင္းပူးျခင္း၊ လိုင္းခြဲ extension ရွိျခင္း

(3) အိတ္ခ်ိန္းႏွင္႔ ISP

– အသုံးျပဳထားေသာ DSLAM port ပ်က္ျခင္း၊ jumper wire လြတ္ျခင္း၊ ေနရာလြဲျခင္း

– DSLAM, ISP gateway မ်ား maintenance ျပဳလုပ္ျခင္းေဒါင္းျခင္း

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s