iii) LSP အင္ဂ်င္နီယာအား on-site ေခၚယူစစ္ေဆးျခင္း

အားလုံးျပင္ျပီးျပီ မရေသးဘူး??????

confuesd

ေနာက္ျပသာနာတစ္ခုက ဖုံးလိုင္းလဲျပင္ျပီးျပီ ဖုံးကလဲ ေျပာလို႔ရတယ္ DSL connection မရဘူးဆိုတဲ႔ ျပသာနာပါ၊ ဖုံးလိုင္းတလိုင္းဟာ DSL သုံးဖို႔ Data ျဖတ္သန္းသြားဖို႔ဆိုတာ လိုင္းအရည္အေသြး ျပည္႔မွီမွ ရပါတယ္၊ ပုံမွန္တယ္လီဖုံးေျပာလို႔ ရေနယုံနဲ႕ Data သုံးဖို႕အဆင္ေျပမယ္လို႔ေျပာလို႔ မေျပာႏိုင္ပါဘူး၊ လိုင္းအရည္အေသြး စစ္ေဆးၾကည္႔ဖို႕က စစ္ေဆးတဲ႕ မီတာ (သို႔) သင္႔ေတာ္တဲ႔ Technical equipment နဲ႕မွသိႏိုင္တာပါ၊ အၾကမ္းဖ်င္း copper line quality ကို DSLAM မွာၾကည္႔ႏိုင္ပါတယ္၊ ပိုျပီးေသခ်ာတဲ႔ Technical results ကိုရဖို႔ဆိုရင္ xDSL tester နဲ႔မွသိႏိုင္ပါတယ္။

Fig-14 DSL Tester
Fig-14 DSL Tester

Modem, DSLAM port ေတြလဲစစ္ေဆးျပီးျပီ လိုင္းလဲလိုအပ္သလိုလဲလွယ္ျပဳျပင္ျပီးျပီ ဒါလဲမရေသးဘူးဆိုရင္ေတာ႔ ISP Helpdesk မွတဆင္႔ သက္ဆိုင္ရာ LSP(Local Service Provider) ကိုေခၚယူျပီး လိုအပ္တဲ႕ On-Site စစ္ေဆးမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ခိုင္းႏိုင္ပါတယ္၊ LSP technician က customer ရဲ႕အိမ္ကိုလာေရာက္ျပီး အိမ္တြင္းေကဘယ္ဆက္သြယ္မႈမွန္မမွန္ စစ္ေဆးျခင္း၊ Modem လဲလွယ္စမ္းသပ္ျခင္း၊ Copper line quality အားမီတာျဖင္႔ တိုင္းတာစစ္ေဆးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s