ဒိုင္လ္အပ္ခ်ိတ္ဆက္မႈျပသာနာမ်ား ေျဖရွင္းျခင္း-၄-ကြန္နက္ရွင္ခ်ိတ္ဆက္မရျခင္း

ကြန္နက္ရွင္ခ်ိတ္ဆက္မရျခင္း (Connection Error)

–         အရင္ဆုံး စစ္ေဆးရမွာ က ဖုံးေခၚဆိုမႈ (Manual Call Test) ရမရကိုပါပဲ၊ ခ်ိတ္ဆက္ရမယ္႔ Assess Number 146/144 ကို ေခၚမရခဲ႔ရင္ ေနာက္အဆင္႔ေတြ မစဥ္းစားပါနဲ႔ဦး။ စမ္းသပ္ဖို႕က လြယ္ပါတယ္၊ တယ္လီဖုံးဟင္းဆက္ကိုမျပီး ပုံမွန္တယ္လီဖုံး ေခၚသလိုပဲ ခလုပ္ႏွိပ္ျပီး 146 ကိုေခၚလိုက္ပါ၊ လိုင္း Busy ျဖစ္ေနရင္ ခဏေစာင္႔ျပီး ထပ္ေခၚပါ၊ လိုင္းဝင္သြားရင္ တဖက္က မိုဒမ္သံ (Modem Handshake Tone) ၾကားရပါလိမ္႔မယ္၊ မိုဒမ္သံၾကားရရင္ သင္႔အိတ္ခ်ိန္းကေန ISP ထိဖုံးဆက္သြယ္မႈရေနျပီလို႔ ေျပာႏိုင္ပါတယ္၊ နယ္အိတ္ခ်ိန္းေတြက ေခၚရင္ လိုင္းၾကပ္လို႔ Busy ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးလဲ ရွိႏိုင္ပါတယ္၊ ရံဖန္ရံခါ 146/144 ႏွစ္ခုထဲက တစ္ခုပဲရတာမ်ိဴးလဲ ၾကဳံရႏိုင္ပါတယ္၊ မနက္ ညေန ည ဘယ္အခ်ိန္မွ ေခၚမရခဲ႔ဖူးဆိုရင္ေတာ႔ ဖုံးဆက္သြယ္မႈအဆင္႔မွာတင္ ျပသာနာရွိေနပါျပီ၊ သက္ဆိုင္ရာ အိတ္ခ်ိန္းကို အေၾကာင္းၾကားျပီး 146/144 မရေၾကာင္း အသိေပးသင္႔ပါတယ္၊

 

– ဖုံးေခၚဆိုမႈ (Manual Call Test)ရတယ္ဆိုရင္ Dial-Up Connection Icon ကို Double click ႏွိပ္ျပီး “Dial” လုပ္လိုက္ပါ၊ မိုဒမ္သံၾကားရသလား နားေထာင္ပါ၊ Screen က ျပေနတဲ႔ Message ကိုဖတ္ပါ၊ ဒီ Message Box မွာျပေနတဲ႔ Error : XXX ကုတ္နံပါတ္ ၃ လုံးကို ေသခ်ာ ဖတ္ျပီး မွွတ္ထားပါ၊ ဘယ္နံပါတ္ဟာ ဘာျပသာနာဆိုတာ အၾကမ္းဖ်ဥ္း သိႏိုင္ပါတယ္၊ ISP Helpdesk ကို ကြန္ပလိမ္းေပးတဲ႔ အခါမွာလဲ အသုံးဝင္ပါတယ္။

–  ပုံမွန္စတင္ခ်ိတ္ဆက္ခ်ိန္မွာ ဒီလိုျပပါတယ္၊

Connecting MyanTel

 

– ဒီလုိျပေနရင္ လိုင္း Busy ပါ ခဏေစာင္႔ပါ၊ တစ္မိနစ္ေနရင္ အလို အေလ်ာက္ ထပ္ျပီး ေခၚပါလိမ္႔မယ္၊

Line Busy

 

–  ဒါ User Name / Password တစ္ခုခုမွားေနတာပါ၊ bill မေဆာင္လို႔ Account Disabled ျဖစ္တာ, Prepaid Access Kit ဆိုရင္ နာရီျပည္႔သြားတာ Expired ျဖစ္သြားတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ ISP Helpdesk ကို ဖုံးေခၚျပီး မိမိရဲ႕ User Name / Password, Usage status, Billing Info စတာေတြကို စစ္ေဆးႏိုင္ပါတယ္။

Invilid User or Password

 

–  ဒါ Hardware error ပါ၊ မိုဒမ္ အလုပ္မလုပ္ပါဘူး၊

Modem Hardware Error

 

–  ဒါကေတာ႔ “Dial Tone” မရတာပါ၊ မိုဒမ္မွာ ဖုံးၾကိဳးလြတ္ေနတာ၊ ဆက္သြယ္မႈ မမွန္ကန္တာ၊ မိုဒမ္ပ်က္ေနတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

No Dial-Tone Error

 

–         ဖုံးေခၚဆိုမႈ (Manual Call Test) မရဘူးဆိုရင္လဲ ေသခ်ာေအာင္ ကိုယ္႕မိ္ုဒမ္ ေကာင္းမေကာင္း Local Call test လုပ္ျပီး စစ္လို႔ ရပါေသးတယ္၊ Dial-Up Connection Icon ကို Double click ႏွိပ္ျပီးဖြင္႔လိုက္ပါ၊ “Dial” မလုပ္ပါနဲ႔ဦး၊ “Dial:     ” ဆိုတဲ႔ ေခၚဆိုရမယ္႔ ဖုံးနံပါတ္အကြက္မွာ ကိုယ္႔ရဲ႕ အနီးအနားက (Local Phone Number) မိတ္ေဆြ တစ္ဦးဦး ရဲ႕ နံပါတ္ကို ထည္႔လိုက္ပါ၊ PC Speaker ကိုဖြင္ထားပါ၊ “Dial” ကိုႏွိပ္ျပီး ေခၚလိုက္ပါ၊ ပုံမွန္ဖုံးေခၚသလိုပဲ တုံးသံ Ring သံ ၾကားရပါမယ္၊ တဖက္ကဖုံးမလိုက္ရင္ ring ရပ္သြားျပီး စကားေျပာရင္ ေျပာတဲ႔ အသံကိုပါ Speaker မွာ ၾကားရပါမယ္၊ ဒါဆိုရင္ေတာ႔ မိုဒမ္ေကာင္းတယ္၊ Modem Driver, Dial-Up Connection ေတြ မွန္တယ္လို႕ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ မရဖူးဆိုရင္ေတာ႔ မိုဒမ္မွာ တစ္ခုခု ျပသာနာရွိေနပါျပီ။

Change and Test with local phone number

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s