ဒိုင္လ္အပ္ခ်ိတ္ဆက္မႈျပသာနာမ်ား ေျဖရွင္းျခင္း

 

ဒိုင္အပ္ ခ်ိတ္ဆက္ရာမွာ ပုံမွန္အားျဖင္႔ေတာ႔

  • ကြန္နက္ရွင္ခ်ိတ္ဆက္မရျခင္း (Connection Error)
  • ကြန္နက္ရွင္မၾကာခဏျပဳတ္က်ျခင္း (Connection Drop)
  • ကြန္နက္ရွင္ေႏွးျခင္း (Poor Speed)
  • ကြန္နက္ရွင္ခ်ိတ္ျပီးအင္တာနက္သုံးမရျခင္း (Browsing Problem)

လို႕အၾကမ္းဖ်ဥ္းျပသာနာ ၄ မ်ိဳးခြဲႏိုင္ပါတယ္။

ကြန္နက္ရွင္ကို မစစ္ေဆးခင္မွာ မိမိရဲ႕ ကြန္ပ်ဴတာ Operating System, Modem Hardware, Modem Driver, Anti-Virus Program စတာေတြကို ကၽြမ္းက်င္သူနဲ႔ စစ္ေဆးသင္႔ပါတယ္။

Desktop ေပၚက Dial-Up Connection Icon ေလးကို double-click ေခါက္ျပီး စတင္ခ်ိတ္ဆက္တဲ႔ အသံ (Modem Tone)၊ ကြန္ပ်ဴတာမွာေဖၚျပတဲ႔ Messages စတာေတြကို ေသခ်ာ သတိထားျပီးၾကည္႕သင္႔ပါတယ္၊ PC Speaker ကိုဖြင္႔ထားလိုက္ရင္ Modem Handshake လုပ္တဲ႔အသံကို ၾကားရမွာျဖစ္ပါတယ္၊ (ဝါရင္႔လာတဲ႔ သုံးစြဲသူေတြဟာ Modem Tone ကိုနားေထာင္လိုက္တာနဲ႕ ခ်ိတ္မယ္ မခ်ိတ္ဖူး ဘာအယ္ရာရွိမယ္ ဆိုတာေတာင္ ေျပာႏိုင္တာကို ေတြ႔ဘူးပါတယ္)။ ခိ်တ္ဆက္တဲ႔ အခါ အေျခအေန၊ အယ္ရာ (Status, Error) စသည္တို႔ကို Connection message box မွာ Code Number ေတြနဲ႔ ျပပါတယ္၊ ေဖၚျကတဲ႔ နံပါတ္ေတြကို DUN Error Code လို႔ေခၚပါတယ္၊ ဒီကုတ္နံပါတ္ေတြကေန ဘာျပသာနာရွိတယ္ဆိုတာကို ေဖၚျပႏိုင္လို႕ ဘာအယ္ရာ ေပးေနသလဲ ဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ၾကည္ဖို႔လိုပါတယ္။

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s